ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΙΜΕ

Επιλέξτε για τις αγορές σας το Πωλητήριο του «Ελληνικού Κόσμου» και συμβάλετε στην ανάπτυξη και τη συνέχιση του έργου του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.

Οι φίλοι του ΙΜΕ (μέλη του Συλλόγου Φίλων), ως ελάχιστη αναγνώριση της συνεισφοράς τους, απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια, χρησιμοποιώντας την κάρτα μέλους.

Περισσότερες πληροφορίες

Εκδηλώσεις 2009-2010

Στις 8 Δεκεμβρίου 2010 προβλήθηκε στη «Θόλο», ειδικά για τα μέλη του Συλλόγου Φίλων, η νέα παραγωγή Εικονικής Πραγματικότητας του ΙΜΕ «Διαδραστική περιήγηση στην αρχαία Μίλητο».

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 28-31 Οκτωβρίου 2010 η εκδρομή του Συλλόγου Φίλων του ΙΜΕ στον Έβρο. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και οι εντυπώσεις όλων, ομολογουμένως, θετικές. Οι συμμετέχοντες περιηγήθηκαν σε διάφορες πόλεις, επισκέφθηκαν μνημεία και ξεναγήθηκαν σε μουσεία όπου φυλάσσονται θησαυροί της εθνικής κληρονομιάς μας. Τέλος, σημειώνεται ότι με την ευκαιρία της εκδρομής, ο Σύλλογος πραγματοποίησε δωρεά βιβλίων σε σχολικές βιβλιοθήκες της περιοχής.

Την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010, επισκεφθήκαμε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και ξεναγηθήκαμε στις εκθέσεις γλυπτικής δύο πολύ σημαντικών καλλιτεχνών, της Louise Bourgeois και της Sarah Lucas.

Από τις 12 έως τις 19 Φεβρουαρίου 2010 πραγματοποιήσαμε εκδρομή στην Ιορδανία και στην ιστορική μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τη θεία λειτουργία. Ακόμη, επισκεφθήκαμε την πόλη της Πέτρας, το ιερό όρος Νέμπο, στο οποίο θεωρείται ότι βρίσκεται ο τάφος του Μωυσή, και την πόλη Μάνταμπα. Στην τελευταία αυτή στάση μας, ξεναγηθήκαμε στην Ελληνορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, όπου διασώζεται το ωραιότερο στον κόσμο βυζαντινό ψηφιδωτό: ο πιο παλιός χάρτης των Αγίων Τόπων, έργο του 6ου αιώνα.

Στις 23 Ιανουαρίου 2010, επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας, με ξεναγό την αρχαιολόγο κυρία Μάχη Καρανίκη.

Στις 18 Ιανουαρίου 2010, στις 19.00 πραγματοποιήσαμε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο Κτήριο 1 του «Ελληνικού Κόσμου». Η εκδήλωση πλαισιώθηκε με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από τη Μικρά Ασία.

Στις 16 Ιανουαρίου 2010 επισκεφθήκαμε το Νέο Μουσείο Ακρόπολης, με ξεναγό την αρχαιολόγο κυρία Μάχη Καρανίκη.

Στις 14 Νοεμβρίου 2009 πραγματοποιήσαμε ημερήσια εκδρομή στο Ναύπλιο.

Στις 31 Οκτωβρίου 2009 πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

Από τις 25 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2009 πραγματοποιήθηκε εκδρομή στην Καππαδοκία. Επισκεφθήκαμε την περιοχή του Ικονίου και τη Σύλλη, μια πόλη με έντονες τις μνήμες από τη ζωή της παλιάς ελληνικής κοινότητας, το Περίστρεμμα, το Προκόπι, το οποίο μοιάζει με σεληνιακό τοπίο, το Κόραμα, το Καβουσίν και τη Ζέλβη, που χαρακτηρίζεται «υπαίθριο μουσείο» λόγω των πολλών λαξευτών εκκλησιών που διαθέτει, τη Νίγδη, την Καισάρεια και τη Σινασό, με τα πολλά πέτρινα αρχοντικά.

Από τις 8 έως τις 17 Ιουνίου 2009 πραγματοποιήθηκε εκδρομή στη Ρουμανία. Επισκεφθήκαμε το Βουκουρέστι, το Τούρνου Σεβερίν, το Σιμπίου, το Μπρασόφ, το Ιάσιο και την Μπουκοβίνα, με τα υπέροχα μοναστήρια της, καθώς και πόλεις όπου άκμασε το ελληνικό στοιχείο: το Γαλάτσι, τη Βραΐλα και την Κονστάντζα.

Την Τετάρτη 27 Μαΐου 2009, πραγματοποιήθηκε ομιλία της κυρίας Λίλα Ντε Τσάβες, Γενικής Γραμματέως της Παγκόσμιας Οργάνωσης Μουσείων και Προέδρου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Μουσείων, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας των Μουσείων.

Στις 9 Μαΐου 2009 πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας.

Στις 4 Απριλίου 2009 πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Μουσείο Λαλαούνη.

Την 1η Απριλίου 2009 δόθηκε στο Κτήριο 1 διάλεξη του Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Μ. Μικρογιαννάκη με θέμα «Το πολιτικό πρόβλημα των ελληνικών πόλεων της Μικράς Ασίας κατά την κλασική περίοδο».

Στις 21 Μαρτίου 2009, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στα αρχαία μεταλλεία αργύρου και στο ναό της Αρτέμιδος στη Βραυρώνα, με ξεναγό την αρχαιολόγο κα Μάχη Καρανίκη.

Στις 14 Ιανουαρίου 2009 έγινε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο Κτήριο 1 του «Ελληνικού Κόσμου». Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η αρχαιολόγος κα Μάχη Καρανίκη έδωσε διάλεξη για τα μαντεία της αρχαιότητας.

<< προηγούμενες εκδηλώσεις

εκδηλώσεις 2008 >>

Επίσκεψη - ξενάγηση στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας
(22 Οκτωβρίου 2016)

Ξενάγηση στην έκθεση σκίτσων της κας Έλλης Σολομωνίδου Μπαλάνου στην Εστία Νέας Σμύρνης
(8 Απριλίου 2016)

Κοπή πίτας
(12 Φεβρουαρίου 2016)

Εκδρομή στην Τεγέα.
(21 Μαρτίου 2015)

Επίσκεψη στο Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο.
(15 Μαρτίου 2015)

Ξενάγηση στο Θωρηκτό Αβερωφ
(30/11/2014)

Την Κυριακή 1 Ιουνίου, επισκεφθήκαμε με ξεναγό την κα Μάχη Καρανίκη τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών, το μουσείο των Δελφών και το πανελλήνιο ιερό των Δελφών, το πιο ξακουστό μαντείο της αρχαίας Ελλάδας.
(01/06/2014)

Την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014, επισκεφθήκαμε την περιοδική έκθεση «Βιβλία καλλιτεχνών της συλλογής Teriade» στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο και ξεναγηθήκαμε από την επιμελήτρια και ιστορικό τέχνης κα Ιωάννη Αλεξανδρή
(12/01/2014)

Ξενάγηση του Συλλόγου Φίλων στην έκθεση Leonardo Da Vinci
(08/12/2013)

Ρωμαϊκή Αγορά & Βιβλιοθήκη του Ανδριανού
(10/11/2013)

Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο (26/05/13)

Οδοιπορικό στη Μικρασιατική Ελλάδα (16-26/03/13)